Samen naar een beter marketingbeleid

Als ondernemer een marketingbeleid opstarten, herpositioneren of nieuw leven inblazen? Als marketeer je interne marketingorganisatie verbeteren of optimaliseren? Dan zijn wij jouw geknipte strategisch klankbord en adviseur. Sinds 1994 begeleiden we dagelijks ondernemers en marketeers op vlak van marketingstrategie, marketingplan en marketingorganisatie.

Marketingadvies voor ondernemers

Wil je scoren in deze concurrentiële markt? Dan moet je marketing strategisch, gestructureerd en planmatig aanpakken. Wij helpen je strategie vorm geven en schrijven ze uit in een praktisch en professioneel marketingplan. Lees meer

Organisatieadvies voor marketeers

Worstel je met de interne marketingorganisatie? Haal dan een extern marketeer met een objectieve organisatiekijk en tonnen marketingervaring in huis. Samen bouwen we aan jouw ‘meest ideale’ marketingorganisatie. Lees meer

Interesse? Kom dan even vrijblijvend met ons praten. Bel ons op 09 279 18 82 of laat bericht via ons contactformulier.


Marketingnieuws

Een gezonde geest zorgt voor betere crisismarketing

We zitten midden in de Corona-crisis. De tips voor crisiscommunicatie vliegen ons om de oren. Marketingspecialisten bombarderen ons met adviezen voor snel resultaat. De Corona-gerelateerde whitepapers, webinars, blogs en vlogs zijn ondertussen niet meer te tellen. Elke ondernemer zoekt nu natuurlijk een antwoord op de vraag ‘Hoe overleeft mijn bedrijf deze crisis?’. Maar weinigen stellen zich de vraag ‘Hoe ga ik als ondernemer met deze crisis om?’. Mentale gezondheid en weerbaarheid is nu meer dan ooit prioriteit voor ondernemers!

Lees meer

Marketing manager in een KMO: specialist of generalist?

Jong of ervaren? Kennis van de sector nodig of niet? Generalist of specialist? Bij de aanwerving van een marketeer stoten KMO’s tegen nogal wat dilemma’s aan. Iedereen wil uiteraard een ervaren marketeer met kennis van de sector wegens de hoogste kans op snel resultaat. In theorie, want in de praktijk durft dat nog eens tegen te vallen. Een vraag die minder vaak wordt gesteld is “Willen we een specialist in zijn/haar vakgebied of zoeken we een allround marketeer?”. Ik zet beide opties even tegen elkaar af.

Lees meer