Stremersch (Stekene)

Stremersch (Stekene) is een accountancykantoor, dat haar dienstverlening wil diversifiëren richting financieel advies en financiële planning. Hiermee wil ze beantwoorden aan een groeiende vraag naar (proactief) financieel advies bij kmo’s. Er diende een plan van aanpak of marketingplan te worden geschreven, dat gedetailleerde antwoorden geeft op de huidige strategische vragen. Bovendien moet het marketingplan het nieuwe concept perfect positioneren naast de huidige core-business, en moet ze een praktische communicatiestrategie uittekenen die de nieuwe dienst snel, rendabel en succesvol in de markt zet.

Het is heel nuttig om alle acties en mogelijkheden eens overzichtelijk in kaart te laten brengen. We kunnen nu onze marketingacties en de volgorde ervan beter inplannen voor het komende jaar. Een pluspunt is dat er ook aan de budgettaire impact van het marketingplan werd gedacht. Door de budgetten in een overzichtelijk schema te plaatsen kunnen we nu beter de prioriteiten bepalen. Een zeer nuttige bouwsteen van een totaal businessplan.
-- Stefan Stremersch

Bekijk andere referenties uit de sector Financieel